Годинник
Меню
ДНЗ "Бджілка"
Наше опитування
|
Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесуІ. Загальні положення
1. Відповідно до Конституції України громадяни України мають право на працю, тобто на одержання гарантованої роботи з оплатою праці відповідно до її кількості та якості і не нижче встановленого державою мінімального розміру, включаючи право на вибір професії, роду занять і роботи відповідно до покликання здібностей, професійної підготовки, освіти та з урахуванням суспільних потреб. У Суховільському навчально-виховному комплексі’’Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад” Володимирецької районної ради Рівненської області (далі - Заклад) трудова дисципліна ґрунтується на свідомому виконанні працівниками своїх трудових обов'язків і є необхідною умовою організації ефективної праці і освітнього процесу. Правила внутрішнього розпорядку Закладу визначають коло обов’язків педагогічних та інших працівників, передбачених нормами, та встановлюють внутрішній розпорядок у Закладі. Трудова дисципліна забезпечується методами переконання та заохочення до сумлінної праці. До порушників дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного та громадського впливу. 2. Дотримання академічної доброчесності всіма учасниками освітнього процесу гарантує довіру, прозорість та якість освітньої діяльності.
II. Принципи, норми етики та академічної доброчесності Закладу
3.3. педагогічними працівниками шляхом: - надання якісних освітніх послуг з використанням в практичній професійній діяльності інноваційних здобутків у галузі освіти; - обов'язкової присутності, активної участі на засіданнях педагогічної ради та колегіальної відповідальності за прийняті управлінські рішення; - незалежності професійної діяльності від політичних партій, громадських і релігійних організацій; - підвищення професійного рівня шляхом саморозвитку і самовдосконалення та підвищення кваліфікації; - дотримання правил внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, корпоративної етики; - об’єктивного і неупередженого оцінювання результатів навчання здобувачів освіти; - здійснення контролю за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти; - інформування здобувачів освіти про типові порушення академічної доброчесності та види відповідальності за її порушення.
III. Заходи з попередження, виявлення та встановлення фактів порушення педагогічної етики та академічної доброчесності
1. При прийнятті на роботу працівник знайомиться з цим Положенням. 2. Положення оприлюднюється на сайті закладу. 3. Заступники директора Закладу: - забезпечують попередження порушень академічної доброчесності шляхом практикумів, консультацій та інших колективних та індивідуальних форм навчання з педагогічними працівниками щодо створення, оформлення ними методичних розробок (робіт) для публікацій; - використовують у своїй діяльності (рецензування робіт на курси різного рівня, на присвоєння педагогічного звання) та рекомендують учителям сервіси безкоштовної перевірки робіт на антиплагіат. Педагогічні працівники в процесі своєї освітньої діяльності дотримуються етики та академічної доброчесності, умов цього Положення, проводять роз'яснювальну роботу із здобувачами освіти щодо норм етичної поведінки та неприпустимості порушення академічної доброчесності (плагіат, порушення правил оформлення цитування, посилання на джерела інформації, списування). 4. Для прийняття рішення про призначення відповідальності за списування створюється Комісія з попередження списування здобувачами освіти (далі – Комісія) у складі класного керівника, вчителя-предметника, представника учнівського самоврядування класу. 5. Комісія, в разі встановлення фактів списування, надає рекомендації щодо обрання форми відповідальності (повторне проходження оцінювання, відповідного освітнього компонента освітньої програми) з урахуванням індивідуальних результатів освітньої діяльності здобувача.
IV. Види відповідальності за порушення академічної доброчесності
V. Комісія з питань академічної доброчесності та етики педагогічних працівників
Персональний склад Комісії затверджується рішенням педагогічної ради. Термін повноважень Комісії - 1 рік. 3. Комісія розглядає питання порушення морально-етичних норм поведінки та правових норм цього Положення за потребою або ж заявою учасників освітнього процесу. 4. Комісія звітує про свою роботу двічі на рік.
VI. Прикінцеві положення
Положення ухвалюється педагогічною радою закладу більшістю голосів і набирає чинності з моменту затвердження наказом директора Закладу.
додаток 1 до положення про академічну доброчесність Види відповідальності за порушення академічної доброчесності
|
Кнопка сайту
ВІТАЄМО!!!
Вітаємо!!! Facebook
Корисні посилання
|
||||||||||||||||||||||||||